Verzending Gratis bij Besteding vanaf €35 (NL) & €45 (BE)
Zoek
Sluit dit zoekvak.

Retourneren & ruilen

TIS te ruilen

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. In de originele staat en verpakking.

Je kunt bij het contactformulier vermelden om te ruilen of geld retour wilt. Je betaalt dan zelf de retourkosten.

Let op: Voeg je formulier toe want zonder gegevens kunnen wij je retour NIET verwerken.

Retouren worden binnen 14 werkdagen na ontvangst bij ons verwerkt. Op het moment van verwerking ontvang je een mailtje met een creditnota. Het bedrag zal binnen 3 werkdagen na ontvangst van de creditnota op de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort worden onder ‘Mollie Payments’. Het is helaas administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen, deze informatie is in te zien via je track & trace code die je hebt ontvangen met het retourzenden.

Let op: bewaar uw track en trace code goed. De retourzending is op eigen risico. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met liefde en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Garantie & Klacht

Tis te Garanderen

Er zit veel liefde en aandacht in mijn producten en ik doe mijn uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van 6 maanden na de levering van de goederen aan het licht komt.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval één maand binnen het garantietermijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie, vervanging of een andere passende oplossing.

Tis altijd op te lossen. Maar heeft u een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar Maartje@tistelief.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Meest
gestelde
vragen

Heb je een vraag? Kijk eerst hieronder bij de meest gestelde vragen. Anders neem je contact op met de klantenservice.

Als je een bestelling hebt gedaan. dan wordt deze binnen 3 werkdagen naar je verzonden.

Na je bestelling en de verzending ontvang je de Track & Trace code van PostNL.

Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Vertel het eerst ons voordat u andere erbij betrekt.

Ik werk graag met natuurlijke katoenen tricots, maar gebruik ook andere materialen. Deze staan bij de product omschrijving. 

De Turbans zijn veilig in gebruik. Wel wil ik je laten weten dat van de turbans met pasvorm ‘strik’ , de strik er uit getrokken kan worden.

De producten worden op Nederlandse bodem gemaakt, iets waar ik erg trots op ben. Ik ben betrokken bij het volledige productie proces zodat de pasvorm, de maten en de stoffen goed tot zijn recht komen. Het is en blijft mijn label waar ik jaren aan gewerkt heb, dus wil ik ook 100% kwaliteit zoals ik van Tistelief gewend ben.

Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je product, kunt je de turbans het beste met een handwas wassen. Let wel op bij de Strik van de turbans pasvorm ‘Strik’ zitten deze los. Deze kunnen eruit gaan tijdens het wassen.

Chat openen
Hallo 👋
Heb je een vraag, dan help ik je graag!