Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, in de originele staat en verpakking.
Je kunt bij het contactformulier vermelden of je het product wilt ruilen of het geld retour wilt ontvangen. Je betaalt dan zelf de retourkosten.
Let op: voeg je retourformulier toe, want zonder gegevens kunnen wij je retour NIET verwerken.
Retouren worden binnen 14 werkdagen na ontvangst bij ons verwerkt. Op het moment van verwerking ontvang je een mailtje met een creditnota. Het bedrag zal binnen 3 werkdagen na ontvangst van de creditnota op de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort worden onder ‘Mollie Payments’. Het is helaas administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen; deze informatie is in te zien via de track & trace code die je hebt ontvangen met het retourzenden.
Let op: bewaar je track & trace code goed. De retourzending is op eigen risico. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met liefde en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.
Er zit veel liefde en aandacht in mijn producten en ik doe mijn uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van 6 maanden na de levering van de goederen aan het licht komt.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval één maand binnen het garantietermijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt, zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie, vervanging of een andere passende oplossing.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Maartje@tistelief.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Heb je een vraag? Kijk eerst hieronder bij de meest gestelde vragen. Anders neem kun je contact opnemen met de klantenservice.
Als u een bestelling hebt gedaan. dan wordt deze binnen 3 werkdagen naar je verzonden.
Mocht je je zorgen maken over de status of levering van uw pakket kunt u de track and trace opvragen via maartje@tistelief.nl
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Vertel het eerst ons voordat je andere erbij betrekt.
We werken graag met natuurlijke katoenen tricots, maar gebruik ook andere materialen. Deze staan bij de product omschrijving.
De Turbans zijn veilig in gebruik. Wel wil ik je laten weten dat van de turbans met pasvorm ‘strik’ , de strik er uit getrokken kan worden.
De producten worden op Nederlandse bodem gemaakt, iets waar ik erg trots op ben. Ik ben betrokken bij het volledige productie proces zodat de pasvorm, de maten en de stoffen goed tot zijn recht komen. Het is en blijft mijn label waar ik jaren aan gewerkt heb, dus wil ik ook 100% kwaliteit zoals ik van Tistelief gewend ben.
Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je product, kunt u de turbans en het ondergoed het beste met een handwas wassen. Let wel op bij de Strik van de turbans pasvorm ‘Strik’ zitten deze los. Deze kunnen eruit gaan tijdens het wassen.